LIBREX2007-Targul National de Carte


Vineri,20 aprilie 2007
Dragă jurnalule,
Stiu că te-am neglijat în ultimul timp dar am avut multe lucruri de făcut .Impreună cu Ionela,colega mea,am fost la un eveniment cultural-LIBREX2007.Profesoara noastră ne-a spus de această"întâlnire"a editurilor unde am descoperit cărţi noi la preţuri de invidiat.Acest eveniment a avut loc la Palatul Culturii un loc unde personalităţile prind viaţă pentru noi.Capodoperele ce ne-au incântat privirile au deschis o nouă perspectivă asupra unui eveniment cultural care a ajuns să fie apreciat din punct de vedere al oportunităţilor oferite.M-am simtit bine în compania acelor scriitori care începeau să fie marginalizaţi de noile tehnologii care în ultimul timp ajung să ţină locul celor mai importante lucruri din viaţa noastră:familia,şcoala .Am remarcat faptul că nu erau chiar putini oamenii care au preferat să-si rupă din timpul lor valoros.Am observat cum edituri ca Humanitas,Rao,Corint,Didactica si Pedagogica sau Oxford Dictionnary ne ofereau cele mai avantajoase oferte.
Insă nu numai preturile m-au impresionat ci si cuprinsul cartilor care contineau subiecte tot mai variate:de la comedii până la drame,de la Amintiri din copilarie până la Harry Potter,de la cele mai vechi opere până la cele mai recente.
Având o pasiune mai veche pentru japoneză m-am decis să caut ceva pe măsura pasiunii mele si întradevăr am găsit un dictionar care avea traducerea din limba japoneză în limba engleză,având un avantaj că stiam limba engleză îl puteam folosi,astfel reusind să-mi satisfac ambele dorinte:să-mi perfectionez cunostintele de limbă engleză si să invăt limba japoneză.
O experientă pe care as vrea să o încerc din nou deoarece am ajuns la concluzia că întradevăr orice eveniment cultural are farmecul său insă ca să îi intelegem adevăratul înteles trebuie să-i facem o vizită.Dacă va mai exista o asemenea oportunitate voi profita din plin,o contribuţie având si spectacolul oferit de către edituri.Noapte bună jurnalule!!!

Comments

Popular posts from this blog

Cele sapte minuni ale Iasului